onsdag 13. juni 2007

Bintan - Mana Mana Beach Resort

Mana Mana var akkurat slik det høres ut, billige ferdighytter (med AC) et par minutter unna stranden. Overgangen var enorm, her var det klubb med DJ, vannscootere på stranden og -tenk- andre turister. Allerede i resepsjonen møtte vi helt tilfeldig en gjeng fra gründerskolen, som hadde vært der en dag allerede. Fint å få en dusj og sove uten støy og intens varme, men uendelig langt fra opplevelsen fra Shady Shack.

Frokost mandag var klassisk hotellbuffet, og dagen gikk med under palmene med Ragnhilds 50 faktor på min noe brente rygg. Jeg var allikevel heldig i forhold til Henrik og Anders, som hadde kokt hummer-konkurranse. Bildet i denne posten er faktisk fra Mana Mana Beach, så jeg tror de har bedre kamera enn meg (fra motsatt side av stranden):
Lenge leve skyggen

To dager på stranden er mer enn nok for både meg og Henrik, så mandag kveld fulgte vi etter Axel tilbake til Singapore. Nok japanere med vannleker for en stund..

Ingen kommentarer: