onsdag 6. juni 2007

Reisen

Ok, da var vi i gang! Ankom søndag kveld, og i dag er det onsdag, så må bare beklage den lille glippen i postingen her og unnskylde meg med dårlig nettverksforbindelser.

Turen ned hit gikk fint, men ble uendelig lang. Reiste fra Oslo grytidlig lørdag morgen (fikk sitte på med Arne til Gmoen, takk), og fløy til Heatrow sammen med hele San Francisco-gjengen. Der hadde jeg, gudene vet hvorfor og kun min skyld, 12 timer venting før flyet til Singapore. Planen var å besøke Jørgen Tandberg eller Seb Adams i London, men ble stuck på terminal 4. Timene gikk sakte men greit, mye rare reisende å se på langdistanse-terminalen. Fikk tømt Euroene fra tante Kari i hvertfall, og har plutselig mange slips.

Fra Heatrow var det 13 timer med British A, hadde passet på å bestille foran nødutgang så fikk tidenes benplass. Satt med en hyggelig Singaporianer som ga meg en haug med tips, og vi la oss til å sove etter Sing-tid (London+7 om sommeren) for å hjelpe på jetlegget (han hadde vært i Canada..). Lite mer å si om flyturen, fikk sett en film og lest litt i lett-boka (Krig med Knut Nærum), masse tips til oppholdet og 8t søvn.

Rask passjekk og turistvisum (studentvisumet derimot..), bagasjen kom på tid og jeg tok taxi til leiligheten sammen med et par andre Nordmenn fra Gründerskolen (GS).

Alt i alt en helt smerteløs og fin reise!

Ingen kommentarer: