søndag 26. august 2007

Mot slutten

Ja, så da var det jo nesten praktisk talt over.. Grunnet en misforståelse med GS har de fleste billetter hjem rundt 4. september, så vi bruker siste dagene nå til å reise. Jeg har kranglet med British Airways (som vanlig) i tre uker, men fortsatt ikke klart å få endret hjemreisen min (5.-6. sept). Etter litt frem og tilbake med planlegging drar jeg til Burma (eller Myanmar som det egentlig heter) mandag 27. aug, via SP til Hong Kong 2. sept, og tilbake til SP den fjerde. En siste natt i byen for å gjøre unna litt ærender (hente to nye dresser bl.a.), og så er det HJEM.

Burma er ikke helt på nett, bokstavelig talt, så rapport kommer så snart jeg er tilbake i sivilisasjonen, les Hong Kong. Jeg reiser i utgangspunktet alene, men møter Jon fra GS i Yangon, så tar vi det derfra. En svært lite kritisk rapport fra Burma kommer her så fort jeg kan!

B

Ingen kommentarer: